ROZUMIENIE DZIAŁANIA

Rozumienie działania Internetu ma kluczowe znaczenie dla uchwycenia, jak będzie się zmieniać oświata w przyszłosci. Perleman (1992) rozwija pojęcie hiperuczenia się, wychodząc z założenia, że tech­nologia informatyczna pomaga człowiekowi uczyć się w ten sam sposób, jak człowiek pomaga maszynie w uczeniu się. Nie jest to oświata ani szkoła. Jest to uczenie się poza kontekstem tradycyjnej pedagogiki. Można zakładać, że hiperuczenie się nada kierunek rozwojowi oświaty w przyszłości. Rozbity na części składowe proces hiperuczenia się może być wyobrażany jako powiązanie technologii (sztuczna inteligencja, sze­rokopasmowa telekomumnikacja, przetwarzanie informacji) i biotechno­logii.

Cześć, mam na imię Oktawia i zapraszam Cię do lektury mojego bloga. Jestem hobbystką i takie tematy właśnie będą się tu pojawiać. Mam nadzieję, że mój styl przypadnie Ci do gustu 😉

ROZUMIENIE DZIAŁANIA

Rozumienie działania Internetu ma kluczowe znaczenie dla uchwycenia, jak będzie się zmieniać oświata w przyszłosci. Perleman (1992) rozwija pojęcie hiperuczenia się, wychodząc z założenia, że tech­nologia informatyczna pomaga człowiekowi uczyć się w ten sam sposób, jak człowiek pomaga maszynie w uczeniu się. Nie jest to oświata ani szkoła. Jest to uczenie się poza kontekstem tradycyjnej pedagogiki. Można zakładać, że hiperuczenie się nada kierunek rozwojowi oświaty w przyszłości. Rozbity na części składowe proces hiperuczenia się może być wyobrażany jako powiązanie technologii (sztuczna inteligencja, sze­rokopasmowa telekomumnikacja, przetwarzanie informacji) i biotechno­logii.

Cześć, mam na imię Oktawia i zapraszam Cię do lektury mojego bloga. Jestem hobbystką i takie tematy właśnie będą się tu pojawiać. Mam nadzieję, że mój styl przypadnie Ci do gustu 😉